گذری برعملکرد آتش نشانی / خردادماه 98

نجات ۳۰ شهروند از حوادث سومین ماه سال

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد گفت: در خرداد ماه سال جاری شاهد رسیدگی پرسنل این سازمان به بیش از نود و چهار مورد حادثه بودیم که در این میان سی نفر از شهروندان از خطرات مختلف نجات داده شده، بیست و دو مصدوم تحویل اورژانس شده و متاسفانه چهار شهروند نیز جان خود را از دست دادند.
سرآتشیار اصغر مهدی پور در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری با اعلام این خبر افزود: بیشترین نجات یافته این مدت مربوط به حبس در اماکن با چهارده نفر بوده و در جایگاه دوم نیز مواردی مانند خطر اشیاء برنده و تصادف و واژگونی خودرو با آمار مساوی پنج فقره قرار گرفته اند و سه نفر نیز در خلال سقوط خودرو به کانال آب از خطر نجات پیدا کرده اند.

 

 مهار چهل و پنج آتش سوزی در یک ماه

مهدی پور در ادامه سخنان خود از مهار چهل و پنج آتش سوزی در این مدت خبر داد و خاطر نشان کرد: بیشترین آتش سوزی رسیدگی شده در این بازه زمانی مربوط به خودرو و موتورسیکلت با دوازده فقره و منازل مسکونی با ده مورد بوده و مواردی مانند انبار نگهداری ضایعات، کپسول گاز و باغ هر کدام با پنج مورد جایگاه بعدی را از لحاظ تعداد آتش سوزی به خود اختصاص داده اند.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد همچنین از اتصالی برق در ده مورد به عنوان مهم ترین دلیل بروز آتش سوزی های خرداد ماه نام برد و ادامه داد: نه مورد نشت گاز، شش فقره نشت مواد نفتی، پنج مورد آتش سیگار، چهار فقره دخالت های عمدی انسانی، همین تعداد انتقال حرارت از منبع حرارتی و دو مورد جوشکاری و برشکاری از دیگر دلایل بروز حریق های این مدت محسوب می شوند.



+ 1
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد

ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی : نجف آباد-خیابان امام غربی-ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد - ایستگاه شماره دو
تلفن :  42634444 - 031 
کدپستی :  8513636175 
ایمیل :   nfso@najafabad125.ir 
سامانه پیام کوتاه :  300013000125