عامل آتش‌سوزی مجسمه طاووس در شیراز دستگیر شد

آتش سوزی طاووس

فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری فردی که اقدام به آتش زدن مجسمه بزرگ طاووس در دروازه قرآن شیراز کرده بود، خبر داد.


به گزارش ایمنا، به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس سردار احمدعلی گودرزی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ مبنی بر آتش‌سوزی در دروازه قرآن شیراز، بلافاصله مأموران گشت کلانتر "جام جم" در محل حاضر شدند.

وی گفت: مأموران مشاهده کردند که مجسمه بزرگ طاووس که دارای اسکلت فلزی و پوشش چمن مصنوعی بوده، به دلایلی نامعلوم دچار آتش‌سوزی شده است که با هماهنگی‌های لازم حریق توسط عوامل آتش نشانی اطفاء شد.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، فردی که اقدام به آتش زدن مجسمه بزرگ طاووس در دروازه قرآن شیراز کرده بود، شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در اطراف پارک کوهپایه دستگیر شد.

سردار گودرزی با بیان اینکه متهم همزمان با آتش زدن مجسمه طاووس اقدام به فیلمبرداری و انتشار آن در فضای مجازی کرده بود، گفت: پرونده مقدماتی تشکیل و تحقیقات تکمیلی پلیس در این باره ادامه دارد.

وی تأکید کرد: پلیس با هر گونه بی‌نظمی و ناهنجاری در جامعه برخورد می‌کند و اجازه نمی‌دهد که افراد مخل نظم و امنیت با اقدامات خود باعث سلب آسایش مردم شوند.


 

توجه: منبع این خبر ( خبرگزاری ایمنا) است و سازمان آتش نشانی نجف آباد در قبال محتوای آن مسئولیتی ندارد. با استناد به ماده 74 قانون تجارت الکترونیک مصوب 17/10/1382 مجلس شورای اسلامی , مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر می باشد.


+ 0
مخالفم - 0
منبع: http://www.imna.ir/news/372226/عامل-آتش-سوزی-مجسمه-طاووس-در-شیراز-دستگیر-شد
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد

ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی : نجف آباد-خیابان امام غربی-ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد - ایستگاه شماره دو
تلفن :  42634444 - 031 
کدپستی :  8513636175 
ایمیل :   nfso@najafabad125.ir 
سامانه پیام کوتاه :  300013000125