سرآتشیار اصغر مهدی پور مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد

عملکرد سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد / فروردین 97

17 مورد جرحی و فوتی حوادث فروردین / مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد گفت: در حوادث اولین ماه سال جاری طی چهل و دو حادثه رسیدگی شده توسط نیروهای سازمان، شانزده نفر مجروح و یک نفر کشته شده است.

سر آتشیار اصغر مهدی پور در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری با اشاره به زخمی شدن یک نفر در حریق منزل مسکونی بیان داشت: در دوازده مورد حادثه تصادف و واژگونی خودرو، چهار نفر نجات داده شده اند، پانزده مصدوم تحویل مراکز درمانی شده و متاسفانه یکی از شهروندان نیز جان خود را از دست داده است.
مهدی پور با اعلام نجات یک شهروند گیر افتاده در کوه بیان داشت: نجات هشت نفر از حبس در اماکن مختلف، رهایی دو شهروند گیر افتاده در آسانسور و دور کردن خطر اشیاء برنده در خصوص هفت شهروند از دیگر اقدامات پرسنل سازمان در این مدت محسوب می شود.
 

عملکرد سازمان
 

مهار پنجاه آتش سوزی در یک ماه
مهدی پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مهار پنجاه حریق گزارش شده به سازمان در فروردین ماه امسال گفت: انتقال حرارت از منبع حرارتی در دوازده مورد، اتصالی برق در هفت فقره، شش مورد نشت مواد نفتی و پنج نشت گاز بیشترین دلایل بروز این آتش سوزی ها را تشکیل می دهند.
وی سه مورد دخالت عمدی و دو فقره آتش بازی کودک را از دیگر دلایل بروز آتش سوزی های مهار شده توسط پرسنل سازمان دانست و گفت: بیشترین آتش سوزی های این مدت مربوط به محل جمع آوری ضا یعات در کنار خودرو و موتورسیکلت با دوازده و ده فقره بوده و در جایگاه های بعدی نیز منازل مسکونی، باغات، اماکن تجاری، واحد های تولیدی و فضاهای سبز قرار گرفته اند.

رسیدگی به ۴۲حادثه فروردین ماه
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد در موضوع حوادث رسیدگی شده توسط پرسنل سازمان اظهار داشت: از مجموع چهل و دو حادثه رسیدگی شده در این مدت، تصادف واژگونی خودرو با دوازده مورد، مزاحمت حیوانات موذی در ۹ فقره و حبس در اماکن به همراه خطر اشیاء برنده با آمار مساوی شش مورد بیشترین تعداد را به خود اختصاص داده اند.
اصغر مهدی پور ادامه داد: در کنار دو مورد آبگرفتگی و همین تعداد حبس در آسانسور، شاهد رسیدگی به تک حوادثی همانند نشت سوخت خودرو، انفجار مغازه، نشت گاز در منزل مسکونی و گیر افتادن در کوه نیز بوده ایم.
شانزده مورد بازدید ایمنی برای صدور گواهی عدم خلاف، پایان کار و ایمنی اصناف در کنار ۹ فقره صدور جوابیه عدم خلاف و پایان کار ساختمان های بلند مرتبه و بررسی نقشه های معماری در چهار مورد از دیگر اقدامات انجام شده در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد طی فروردین ماه امسال محسوب می شوند.



+ 1
مخالفم - 0
سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد

ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی : نجف آباد-خیابان امام غربی-ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد - ایستگاه شماره دو
تلفن :  42634444 - 031 
کدپستی :  8513636175 
ایمیل :   nfso@najafabad125.ir 
سامانه پیام کوتاه :  300013000125